Телефон для довідок

15-77 

4-10-16

(Цілодобово)

Днями у місті:

20 березня


14-00 - Фестиваль-конкурс

«Сузір’я таланті

в багатодітної сім’ї»

МБК


25 березня


09.00-Всеукраїнський

турнір із сучасних

танців «Open Storm battle»

МБК


10.00 – 18.00 -

Всеукраїнський

фестиваль сучасного

танцю

МБК


14.00 -Товариська зустріч

з футболу команди

ФК «Сміла»

Стадіон «Юність»


26 березня


16.00 - До Всеукраїнського

Дня театру. Вистава

народного

аматорського театру

«Перевесло» МБК

«Шельменко –денщик»

МБК


27 березня


12.00 - Музично-

театралізоване

свято « Театральне

мистецтво

у нас - дуже любить

кожен

клас!» до Міжнародного

дня театру

Центральна дитяча

бібліотека

Сесійний зал


Цілодобова "Гаряча лінія" міської влади


Випадкове фото

  • Стадіон Юність

Надання житлових субсидій

Детальніше

ГІДНІСТЬ, ВОЛЯ, ПЕРЕМОГА!

10 міфів про субсидії

Міністерство соціальної політики України

/Завантажити файл/

Tелефон довіри

У прокуратурі Черкаської області для повідомлення та оперативного реагування на отриману інформацію про факти корупції, у робочі дні з 9 до 18 години діє «телефон довіри» за номером 36-67-77, а також 0688355790.

Національна дитяча "гаряча лінія"

Тіньова зайнятість-проблема сьогодення

Не спалюй гроші - бережи енергію

Судова реформа триває

Відмовляйся від хабарів

Отримав субсидію -бережи енергоресурси

енергоефективні поради

Проходження перевірки

Очищення влади



 

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про очищення влади

Верховна Рада України;

Закон від 16.09.2014

№ 1682-VII

 


 

ПОСТАНОВА

Кабінету Міністрів України

від 16 жовтня 2014 р. № 563

Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади”


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Кабінету Міністрів України

від 16 жовтня 2014 р.

№ 1025-р

Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”


НАКАЗ

Міністерство юстиції України

6.10.2014 № 1704/5

Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"


НАКАЗ

Міністерства фінансів  України

03.11.2014 № 1100

Про затвердження Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 5 Закону України "Про очищення влади"


 

Міністерство юстиції України Офіційний веб-сайт

Очищення влади України

 

 

 

 

 



 

Інформація

про проведення перевірок згідно із Законом України

"Про очищення влади"

в управлінні праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Смілянської міської ради

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради інформує про те, що розпочато перевірку стосовно:

 

№ з/п


П.І.Б. 
особи, 
щодо якої здійснюється перевірка

Посада

Дата початку перевірки

Інформація про результати перевірки

1.

Панасенко Інна Анатоліївна

/Завантажити заяву//Завантажити декларацію/


Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

16.02.2015

 

2.

Матюха Світлана Юріївна

/Завантажити заяву//Завантажити декларацію/

Начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

22.04.2015

06.07.2015/Завантажити результат/

3.

Коваленко Валентина Василівна

/Завантажити заяву//Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

05.05.2015

 

4.

Горбенко Альона Миколаївна

/Завантажити заяву//Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

05.05.2015

10.09.2015/Завантажити результат/

5.

Корчебна Наталія Григорівна

/Завантажити заяву//Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст управління праці та соціального захисту населення

05.05.2015

15.07.2015/Завантажити результат/

 

/Завантажити заяву/

 

/Завантажити декларацію/

6.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Гончаренко Людмила Миколаївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Завідувач сектору персоналу

15.10.2015

7.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого

комітету Смілянської міської ради

Цьома Олена Данилівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Начальник відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

8.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого

комітету Смілянської міської ради

Тищенко Наталія Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Заступник начальника відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

9.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого

комітету Смілянської міської ради

Килимник Тетяна Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

 

Головний спеціаліст відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

10.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого

комітету Смілянської міської ради

Шолох Ольга Романівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст-економіст відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

11.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Наталенко Інна Петрівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Завідувач сектору виплат відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

12.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітетуСмілянської міської ради

Оксьом Олена Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору виплат відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

13.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого

комітету Смілянської міської ради

 

Кузнєцова Ірина Геннадіївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору виплат відділу фінансів та бухгалтерського обліку

15.10.2015

14.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради

Лісова Наталія Петрівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Заступник начальника відділу з питань праці та охорони праці

27.10.2015

15.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого  комітетуСмілянської міської ради

Петренко Марія Григорівна

/Завантажити заяву/

//

Головний спеціаліст відділу  з питань праці та охорони праці

27.10.2015

16.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради

Ярославцева Наталія Анатоліївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Завідувач сектору по роботі з постраждалими внаслідок аварії на ЧАЕС

27.10.2015

17.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради

Тищенко Анна Володимирівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст  сектору по роботі з постраждалими внаслідок аварії на ЧАЕС

27.10.2015

18.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Вонарх Раїса  Михайлівна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору по роботі з постраждалими внаслідок аварії на ЧАЕС

27.10.2015

19.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Сіленко Лариса Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Державний соціальний інспектор відділу державних соціальних інспекторів

27.10.2015

20.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Тавенко Любов Миколаївна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Державний соціальний інспектор відділу державних соціальних інспекторів

27.10.2015

21.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Бабич Наталія Сергіївна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Державний соціальний інспектор відділу державних соціальних інспекторів

27.10.2015

22.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Панченко Олег Миколайович /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст

27.10.2015

23.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Чумак Юлія Вікторівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

11.11.2015

24.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Мироненко Тетяна Михайлівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

11.11.2015

25.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Ходзіцька Ольга Олексіївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

11.11.2015

26.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Тягнирядно Оксана Віталіївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

11.11.2015

27.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Шепетун Людмила Миколаївна

/Завантажити заяву/

//

Головний спеціаліст відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

13.11.2015

28.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Якушенко Олена Володимирівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

13.11.2015

29.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Головченко Тетяна Дмитрівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

13.11.2015

30.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Ткаченко Юлія  Миколаївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

13.11.2015

31.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Коляда Людмила Євгеніївна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
32.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Ладна Світлана Миколаївна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Заступник начальника відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
33.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Бусловська Світлана В'ячеславівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст відділу сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
34.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Пацеля Галина Михайлівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст – інформатор координатор сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
35.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Шелудько Галина  Миколаївна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
36.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Гупало  Тетяна Іванівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
37.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Яцина Анна Ігорівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
38.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Петрова Олена Яківна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій 25.11.2015
39.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Карась Олена Георгіївна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015
40.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Медведенко Наталія Олександрівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015
41.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Ласун  Тетяна Іванівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015
42.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Бондар Наталія Володимирівна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015
43.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Глуховська Лариса Іванівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015
44.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Рачіпа Наталія Григорівна/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015
45.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Смілянської міської ради

Гурильова Любов Сергіївна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій 09.12.2015

 


 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ  СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

__15.06.2015 року

Сміла

№     16-ОД

Про початок проведення перевірки,

передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

 

З метою реалізації Закону України «Про очищення влади», згідно з Порядком проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборони, передбачених частинами  третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» від 16.09.2014 року №  16829VII (далі – Закон), Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо  застосування заборон, передбачених частинами  третьою і четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 16.10.2014 року № 563 із змінами та доповненнями та аб. 9 «Плану проведення перевірок  відповідно до Закону України «Про очищення влади» затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 1025-р та п.3  розпорядження  секретаря міської ради  від  28.05.2015 року № 73р «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «про очищення влади»  НАКАЗУЮ:

 

  1. ПРОВЕСТИ перевірку, передбачену Законом (далі – перевірка), визначивши днем початку проведення перевірки:

1.1  Відділ фінансів та бухгалтерського обліку, сектор персоналу, сектор виплати –  12.10.2015 року;

1.2  Відділ з питань праці та охорони праці, сектор по роботі з постраждалими внаслідок аварії на ЧАЕС, відділ державних соціальних інспекторів,  головний спеціаліст (Панченко О. М.) -  26.10.2015 року;

1.3 Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення -  09.11.2015 року;

1.4 Начальник відділу грошових виплат та компенсацій, заступник начальника відділу грошових виплат та компенсацій; сектор  прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій – 23.11.2015 року;

1.5 Сектор опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій – 07.12.2015 року.

2. Визначити відповідальним за проведення перевірки сектор персоналу.

3. Особам, які підлягають перевірці, у десятиденний термін з дня початку проведення перевірки подати до сектору персоналу:

власноручно написану заяву про те, що до неї застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою  або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо неї за формою, згідно з додатком 1 або 2;

копію декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік.;

копію паспорта  громадянина України з даними про прізвище, ім'я та по батькові, видачу паспорта  та місце реєстрації;

копію  документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (ідентифікаційного номера).

 

4. Сектору персоналу:

4.1 Забезпечити доведення цього наказу  до відома працівників управління праці та соціального захисту населення.

4.2 Ознайомити  працівників управління, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, відпустках по догляду за дитиною) з цим наказом.

4.3 Підготувати та направити запити про проведення перевірки органам, що проводять перевірку достовірності відомостей щодо незастосування заборони, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».

4.4 Розміщувати протягом трьох днів після одержання заяви на  офіційному веб-сайті   Смілянської міської ради інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

4.5 Направити до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області повідомлення про початок проходження перевірки.

4.6 На підставі відповіді, що надійшли від органів перевірки за результатами перевірки, у триденний термін (з дня надходження останньої відповіді) підготувати довідку про результати перевірки та подати її начальнику управління.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник управління                                                                   М.О. Прокоф´єв

 

 

 

 

Додаток  1

до наказу  начальника управління

від __ _______2015 року № ___

 

 

Начальнику управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради

Прокоф'єву М.О.

______________________посада____________

___________________ПіБ_________________
(прізвище, ім’я та по батькові особи)

 

ЗАЯВА*
про проведення перевірки, передбаченої
Законом  України “Про очищення влади”

Я,_______________________________________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України “Про очищення влади” повідомляю, що заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, не застосовуються щодо мене.

Надаю згоду на:

проходження перевірки;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України “Про очищення влади”.

 

 

Додаток: копії, засвідчені підписом керівника кадрової служби і скріплені печаткою:

сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;**

декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік;**

документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (сторінки паспорта громадянина України - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).**

____ ___________ 2015 р.                                                           __________      
(підпис)

 

 

*Заява пишеться особою власноручно.

**Персональні дані обробляються, зберігаються та поширюються з урахуванням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу  начальника управління

від __ _______2015 року № ___

 

 

Начальнику управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради

Прокоф'єву М.О.

______________________посада____________

___________________ПіБ_________________
(прізвище, ім’я та по батькові особи)

ЗАЯВА*
про застосування заборони, передбаченої
Законом України “Про очищення влади”

Я, __________________________________________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України “Про очищення влади” повідомляю, що   заборона,   передбачена   частиною _______________  статті 1 Закону,

(третьою/четвертою)

застосовується щодо мене.

___________________________________________________________________

(зазначається критерій, на підставі якого застосовується заборона)

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Надаю згоду на оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України “Про очищення влади”.

 

____ ____________ 2015 р.                                                            ____________

(підпис)

*Заява пишеться особою власноручно.

 


Графік проведення перевірки



№ з/п

Відділ

Дата початку перевірки

1

Відділ фінансів та бухгалтерського обліку, сектор персоналу, сектор виплати

12.10.2015 року

2

Відділ з питань праці та охорони праці, сектор по роботі з постраждалими внаслідок аварії на ЧАЕС, відділ державних соціальних інспекторів,  головний спеціаліст (Панченко О. М.)

26.10.2015 року

3

Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

09.11.2015 року

4

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій, заступник начальника відділу грошових виплат та компенсацій; сектор  прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

23.11.2015 року

5

Сектор опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

07.12.2015 року


 

 

1

Коляда Людмила Євгеніївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

2

Ладна Світлана Миколаївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Заступник начальника відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

3

Бусловська Світлана В'ячеславівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст відділу сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

4

Пацеля Галина Михайлівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст – інформатор координатор сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

5

Шелудько Галина  Миколаївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

6

Гупало  Тетяна Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

7

Яцина Анна Ігорівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

8

Петрова Олена Яківна

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій

25.11.2015

9

Карась Олена Георгіївна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015

10

Медведенко Наталія Олександрівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Головний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015

11

Ласун  Тетяна Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015

12

Бондар Наталія Володимирівна /Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015

13

Глуховська Лариса Іванівна

/Завантажити заяву/

/Завантажити декларацію/

Провідний спеціаліст сектору опрацювання документів та прийняття рішень відділу грошових виплат та компенсацій

09.12.2015