Телефон для довідок

15-77 

4-10-16

(Цілодобово)

Сесійний зал


Ремонт мосту!

Цілодобова "Гаряча лінія" міської влади


Радіо Сміла

ОПОВІЩЕННЯ

Випадкове фото

  • Зима

Надання житлових субсидій

Детальніше

ГІДНІСТЬ, ВОЛЯ, ПЕРЕМОГА!

10 міфів про субсидії

Міністерство соціальної політики України

/Завантажити файл/

Tелефон довіри

У прокуратурі Черкаської області для повідомлення та оперативного реагування на отриману інформацію про факти корупції, у робочі дні з 9 до 18 години діє «телефон довіри» за номером 36-67-77, а також 0688355790.

Національна дитяча "гаряча лінія"

Тіньова зайнятість-проблема сьогодення

Не спалюй гроші - бережи енергію

Судова реформа триває

Відмовляйся від хабарів

Отримав субсидію -бережи енергоресурси

енергоефективні поради

Адмінпослуги

Перелік адміністративних послуг, які надаються безпосередньо структурними підрозділами міськвиконкому

Відділ обліку та приватизації житла :

1.Видача довідки про участь/неучасть у приватизації державного житлового фонду

2 Дозвіл на реєстрацію місця проживання бездомних осіб

Служба у справах дітей:
1.Видача громадянину довідки про те, що він позбавлявся (не позбавлявся) батьківських прав на території м. Сміли.
2.Видача опікуну, піклувальнику, прийомним батькам, батькам-вихователям довідки про те, що вони перебувають на обліку служби у справах дітей.
3.Видача акта обстеження умов проживання дитини за заявою громадянина при розгляді питань, що стосуються дітей.
Управління освіти, молоді та спорту:
1. Видача документів про освіту (свідоцтво про загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту)
2. Атестація педагогічних працівників дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з присвоєнням відповідної кваліфікаційної категорії та/або звання та видачі атестаційного листа

Управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста

  1. Надання інформації про обмеження на земельних ділянках;
  2. Надання довідок про зміну назв вулиць;
  3. Надання висновків про погодження проектів землеустрою;
  4. Підготовка проектів договорів оренди землі;
  5. Підготовка додаткових угод а змін до договорів оренди;
  6. Підготовка рішень МВК та сесії, які не стосуються до надання адміністративних послуг;
  7. Розгляд звернень громадян, фізичних та юридичних осіб, відповіді на депутатські запити, адвокатські запити, урядові гарячі лінії, які надійшли до управління;
  8. Відповіді на доручення та контролі ЧОДА;
  9. Виготовлення викопіювань із містобудівної документації (Генеральний план, детальні плани території, топо-геодезичні основи масштабу 1:2000 та 1:500);
  10. Надання вихідних даних для розробки детальних планів території;
  11. Прийом громадян для надання роз’яснень;
  12. Облік заяв про виконання умов паспортів прив’язки;
  13. Надання пропозицій для розробки комплексної схеми розміщення тимчасових споруд у м. Сміла та постійна її актуалізація;
  14. Співпраця з представниками ДП «Діпромісто» щодо надання пропозицій для корегування Генерального плану міста;
  15. Приведення у відповідність до чинного законодавства регуляторних актів (порядок видачі будівельного паспорту, порядок розміщення тимчасових споруд, правила розміщення зовнішньої реклами, надання містобудівних умов та обмежень);
  16. Своєчасне оприлюднення і публікація на сайті СМР та газеті «Сміла» нормативних та регуляторних актів, рішень та проектів рішень, повідомлень, графічних матеріалів та детальних планів території;
  17. Участь в комісіях (з управлінням ЖКГ, інспекції з благоустрою, управлінням архітектурно-будівельної інспекції в Черкаській обл.).