Днями у місті:

24 квітня

11.30 - Бесіда «Яка це

ввічлива людина?»

Спеціалізована

бібліотека філія для

25 квітня

10.00 -  Засідання клубу

любителів українського-

художнього слова»

Літ оксамит»

«Карикатури з натури

Павла Глазового»

Бібліотека Філія №2

13.00 - Тематичний вечір

до Дня трагедії на

Чорнобильській АЕС

«Чорнобиль – наш біль»

БК ім. Т. Шевченка

14.30 - Літературна світлиця

«Зачарований життям»

до 110 р. від дня народження

М.Трублаїні»

Центральна

дитяча бібліотека

16.30 – Звітний концерт

вихованців дитячої

музичної школи №2

ДМШ №2

26 квітня

10.00 – Хода та мітинг-реквієм

біля пам’ятного знаку

жертвам Чорнобильської

катастрофи

Міський парк

культури та відпочинку

12.00 - Екологічний відео-

календар «Лунає над

світом Чорнобиля дзвін»

Центральна

дитяча бібліотека

14.00 - Дискусія «Робітник -

звучить гордо»

Юнацький сектор

ЦМБ ім.О. Журливої

15.30 -  Учбово-практичні

заняття «Опанування

технікою «ТЕРРА» деку паж

Бібліотека Філія №2

16.30 – Звітний концерт

вихованців дитячої

школи мистецтв

ДШМ

27 квітня

12.30 - Бібліографічний огляд

«Мандруємо з дитячими

енциклопедіями»

Спеціалізована бібліотека

філія для дітей

ім. Т.Шевченка

16.00 - Зустріч з громадою

щодо підсумків роботи

управлінь і відділів

виконавчого комітету

Смілянської міської ради

за поточний місяць

Сесійна зала Будинку рад

19.00 – Концерт молодіжної

рок-групи

«Біла вежа»

МБК

28 квітня

12.00 – Вистава Черкаського

обласного академічного

драматичного театру

ім. Т. Г. Шевченка

для дітей «Троє поросят»

МБК

18.00 – Вистава Черкаського

обласного академічного

драматичного театру

ім. Т. Г. Шевченка

для дорослих

«Боінг -боінг»

МБК

30 квітня

16.00 – Звітний ювілейний

концерт народного

аматорського ансамблю

спортивного бального

танцю «Діамант»

міського Будинку культури

МБК

Сесійний зал


Цілодобова "Гаряча лінія" міської влади


Радіо Сміла

ОПОВІЩЕННЯ

Випадкове фото

  • Блискавка над мікрорайоном

Надання житлових субсидій

Детальніше

ГІДНІСТЬ, ВОЛЯ, ПЕРЕМОГА!

10 міфів про субсидії

Міністерство соціальної політики України

/Завантажити файл/

Tелефон довіри

У прокуратурі Черкаської області для повідомлення та оперативного реагування на отриману інформацію про факти корупції, у робочі дні з 9 до 18 години діє «телефон довіри» за номером 36-67-77, а також 0688355790.

Національна дитяча "гаряча лінія"

Тіньова зайнятість-проблема сьогодення

Не спалюй гроші - бережи енергію

Судова реформа триває

Відмовляйся від хабарів

Отримав субсидію -бережи енергоресурси

енергоефективні поради

Законотворці мають прислухатися до думки практиків
Вівторок, 14 березня 2017, 10:39

Директор ліцею Софія Анатоліївна Гнідая стала активним учасником двох поважних зібрань, на яких піднімалися глибинні питання науки та освіти у сучасній оновленій школі. Одне з них - засідання робочої групи по ст.20 "Спеціалізована освіта" законопроекту "Про освіту".

У перехідних положеннях законопроекту про освіту народними депутатами Олександром Співаковським та Тарасом Кременем пропонувалося у Законі України “Про загальну середню освіту статтю 9 доповнити новим абзацом такого змісту: «науковий ліцей, науковий ліцей-інтернат – спеціалізований заклад освіти ІІ—ІІІ ступенів наукового профілю".

На превеликий жаль, сьогодні освітянам знову потрібно доводити, що наука в школі є, і потрібно законодавчо створити платформу для її конденсації і динамічного розвитку, для наповнення новим змістом, що базується на засадах дослідно-орієнтованої наукової освіти.

Софія Анатоліївна також узяла участь у розширеному засіданні парламентського Комітету Верховної Ради України з питань науки та освіти, на якому вкотре обговорювали питання - "Про фінансове забезпечення науки і освіти у 2017 році".

Фонд "Відкрита політика" підготував конкретні пропозиції по забезпеченню рівного доступу до якісної освіти трьом категоріям дітей:

1) школярам та абітурієнтам з Донбасу і Криму;

2) сільським школярам;

3) обдарованими дітям.

Позитивно, що під час обговорення таких важливих для освітньої галузі питань, що вирішуються на такому високому рівні, прислухаються і до людей-практиків, керівників звичайних шкіл, гімназій, ліцеїв, адже саме їм, на місцях, утілювати в життя усе заплановане.

Мабуть, усі, хто сьогодні так чи інакше має відношення до освіти, цікавиться тим, що ж там, у цій освіті, відбувається. Що чекає нас, які зміни чи корективи відбудуться. Це питання цікавить і батьків, і учителів, і дітей. У газеті «Урядовий кур’єр» йшлося, що майбутні старшокласники зраділи нещодавній новині про те, що вже незабаром Міністерство освіти і науки планує подолати неефективну багатопредметність у старшій школі й удвічі скоротити кількість обов’язкових дисциплін. Тож учні вивчатимуть менше предметів, проте глибше й ґрунтовніше, обираючи відповідний профіль навчання, отже і майбутню професію.

Якщо в математичних класах школярі скнітимуть над точними науками, у класах гуманітарного профілю зменшать кількість годин на вивчення природничих дисциплін та об’єднають їх у так звані інтегровані предмети: «Людина і світ» та «Людина і суспільство»

У січні відповідний проект нового навчального плану профільне відомство подало на громадське обговорення, тепер фахівці працюють над оновленими програмами — їх презентуватимуть у квітні цього року, після чого розпочнуть роботу над створенням нових шкільних підручників для старшокласників.

Але учителі-практики та директори шкіл застерігають: поспіхом запроваджувати об’єднані предмети не слід, спершу треба провести апробацію нових програм.

Саме з цього приводу і поділилася своїми думками на шпальтах газети «Урядовий кур’єр» №43 за 2017 рік і директор ліцею Софія Анатоліївна Гнідая. А цікавить її найбільше саме предмет, який вона ось уже близько 40-а років викладає у школі, а саме - фізика.

«Я вчитель фізики, тож уболіваю за свій предмет. Однак об’єднання природничих предметів в один — дуже складне питання, яке не можна вирішити за рік-два, — каже Софія Гнідая. — По-перше, треба підготувати таких фахівців — учителів, які зможуть викладати і хімію, і біологію, і географію, й фізику. Адже це різні предмети. По-друге, перш ніж запроваджувати новації в усіх школах, потрібно створити пілотний проект і провести його апробацію. Усе це займе 7—8 років. Ось тоді зможемо провести моніторинг тих навчальних закладів, які братимуть участь у цьому проекті. І лише потім проаналізувати, вдалося чи ні».

Чи дослухаються до освітян-практиків і цього разу, покаже час.

Прес-центр Смілянського природничо-математичного ліцею