Сесійний зал


Ремонт мосту!

Цілодобова "Гаряча лінія" міської влади


Радіо Сміла

ОПОВІЩЕННЯ

Випадкове фото

  • Стадіон Юність

Надання житлових субсидій

Детальніше

ГІДНІСТЬ, ВОЛЯ, ПЕРЕМОГА!

10 міфів про субсидії

Міністерство соціальної політики України

/Завантажити файл/

Tелефон довіри

У прокуратурі Черкаської області для повідомлення та оперативного реагування на отриману інформацію про факти корупції, у робочі дні з 9 до 18 години діє «телефон довіри» за номером 36-67-77, а також 0688355790.

Національна дитяча "гаряча лінія"

Тіньова зайнятість-проблема сьогодення

Не спалюй гроші - бережи енергію

Судова реформа триває

Відмовляйся від хабарів

Отримав субсидію -бережи енергоресурси

енергоефективні поради

Створення агентських пунктів
Четвер, 13 липня 2017, 13:15

Повідомляємо, що з метою підвищення рівня якості та створення сервісу обслуговування громадян, на базі Березняківської сільської ради та Балаклеївської сільської ради створено агентські пункти Смілянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області.

Графік роботи Березняківської сільської ради: понеділок-четвер з 8 до 15 години, п’ятниця з 8 до 16 години, обідня перерва з 13 до 14 години.

Графік роботи Балаклеївської сільської ради: понеділок-вівторок з 8 до 17 години, п’ятниця з 8 до 16 години, обідня перерва з  12 до 13 години.

 

Перелік  послуг,  які надаються в агентському

пункті обслуговування Смілянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області

 

1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо)

2. Попередній запис на прийом до керівництва Смілянського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області (далі - управління) або керівників структурних підрозділів управління

3. Надання спеціалістами управління за допомогою Skype – зв'язку консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та застрахованих осіб

4. Прийом замовлень на видачу довідок:

про розмір пенсії;

про перебування на обліку;

про заробітну плату за формою ОК5 (ОК2, ОК7)

5. Видача виготовлених довідок (крім довідок про заробітну плату за формою ОК5 (ОК2, ОК7), які видаються безпосередньо в управлінні)

6. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій

7. Прийом заяви та документів для проведення попередньої оцінки спеціалістами управління права особи на призначення пенсії, її перерахунок

8.Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій

9. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними (консультація спеціаліста управління за допомогою Skype зв'язку)